Toimiva huomionherättäjä
”Persoonallinen, erilainen, huomiota herättävä”, luettelee lukija nähdessään lehden kannessa tarramainoksen. Sanomalehden kanteen liimattavaa tarraa pidetään pirteänä mainosmuotona. Alma Median tutkimusten mukaan tarramainosten huomioarvot ovat olleet aivan omaa luokkaansa.
Tarraa on myyty asiakkaille osana isompia mainoskampanjoita ja tarra on toiminut tehokkaasti, toteaa SK:n myyntijohtaja Hanna Jalonen.
Tarran lisääminen määritetylle vakiopaikalle eli lehden oikeaan yläkulmaan käy vaivattomasti, kertoo Alma Manun myyntijohtaja Antti Linnakylä. Tarrat voivat olla joko päällystettyjä tai päällystämättömiä ja erikokoisia. Erikoistarroista Antti mainitsee mm. erimuotoiset tarrat, repäisytarrat, raaputustarrat sekä maku- ja hajutarrat.
Ohjeet tarran suunnitteluun löytyy täältä.
Tarra tulee tilata 20 arkipäivää ennen lehden painamista.
Tarravarauskaavakkeen löydät täältä.
Kysy lisää tarratuotteistamme Alma Manun myyntipalvelusta tai jätä yhteydenottopyyntö.
Uutisia
-
Alma Media ulkoistaa lehtiensä varhaisjakeluliiketoiminnan Pirkanmaalla ja Satakunnassa Posti Groupille
20.06.2019
Lehdet jaetaan jatkossakin aikaisin aamulla. Palvelutasoihin ei ole tulossa muutoksia. Ulkoistuksen myötä Alma Manun noin 800...
-
Manussa käytetään CO2-vapaata sähköä
06.02.2019
Alma Medialle on myönnetty sertifikaatti, jolla sähkön toimittaja Gasum takaa, että Alma Median kulutusvuonna 2018...
-
Alma Manun asiakastyytyväisyys
06.02.2019
Feelback Oy toteutti joulukuussa 2018 Manun asiakastyytyväisyyskyselyn.Kun tuloksia verrataan vuosina 2012 – 2017...