Uutiset

Myynnin ja asiakaspalvelun organisaation uudistus Alma Manussa

12.01.2018

Alma Manun paino- ja jakelupalveluiden myynti konsernin ulkopuolisille asiakkaille on kasvanut merkittävästi muutaman viime vuoden aikana. Kehittääkseen asiakkuuksia Manussa organisoidaan myynti ja asiakaspalvelu uudelleen tämän vuoden alusta alkaen. Pyrkimyksenä on tarjota asiakkaille entistä laajempia palveluita ja helpottaa asiointia.

 

Näiden tavoitteiden saavuttamiseksi Manun myynti- ja asiakaspalvelu organisoidaan uudelleen rekrytointeja tekemättä. Myyntiä vahvistetaan niin, että myyntijohtaja Antti Linnakylän lisäksi omista nimetyistä asiakkuuksistaan vastaavat avainasiakaspäällikkö Saka Paavolainen ja palvelupäällikkö Olli Ahvenniemi.

Painon ja jakelun asiakaspalvelu yhdistetään yhdeksi tiimiksi, jonka esimiehenä toimii palvelupäällikkö Olli Ahvenniemi. Asiakaspalvelutiimiin kuuluvat Rauno Asplund, Kirsi-Minna Koskela, Johanna Laakso, Susanna Lehtinen, Marianne Kulve, Reija Pahkakangas ja Carita Tomann.

 

– Uskomme, että muutoksen avulla päivittäinen kanssakäynti helpottuu. Muutos tarjoaa myös mutkattoman tavan kehittää yhteistyötämme, Alma Manun paino- ja jakeluliiketoiminnan johtaja Matti Käki sanoo.