Uutiset

Alma Manulla edelleen tyytyväisiä asiakkaita

21.03.2018

Marraskuun aikana toteutettiin Alma Manun asiakastyytyväisyyskysely Feelback Groupin toteuttamana. Vastauksia kyselyyn saimme 100 ja kysymyspatteristossa löytyi kysymyksiä eri vastaajarooleille (päättävä taso/operatiivinen taso) sekä eri asiakastyypeille (paino, jakelu sekä paino +jakelu).

Oli ilahduttavaa todeta, että suurimmassa osassa kysymyksiä Manu oli saanut hyvät arvosanat koko kyselyn keskiarvon ollessa 8,2 (asteikko 4-10). Tyytymättömyyttä ilmeni seuraavien asioiden kohdalla (ka 8,0):

  • Asiakaspalautteeseen reagointi
  • Yhteydenpito asiakkaisiin
  • Alma Manun palveluiden tunteminen
  • Tiedottaminen

Parhaimmat arvosanat Alma Manu sai seuraavissa (ka 8,5):

  • Alma Manun ammattimaisuus
  • Ympäristöystävällisyys
  • Asioinnin helppous
  • Yhteyshenkilön määrittely

Jatkossa uuden organisaation myötä pyrimme huolehtimaan siitä, että reagoimme nopeasti asiakaspalautteisiin ja tarjouspyyntöihin. Pidämme yhteyttä asiakkaisiimme paremmin, jotta Alma Manun kaikki mahdollisuudet ja palvelut ovat selkeitä ja asiakkaidemme tarpeisiin mahdollisimman hyvin vastaavia.

Hienoa oli myös se, että suurin osa asiakkaistamme piti painolaatuamme erittäin hyvänä ja olisi valmis suosittelemaan Alma Manun palveluja.

 

Kiitos kaikille vastaajille.